Yamaha YZF-R6 to właściwie już ikona motocykli sportowych o pojemności 600cm3. Na rynku motocyklowym obecna od 1999 roku, wciąż cieszy się nieustającą popularnością, mimo iż nie jest motocyklem 'lekkim, łatwym i przyjemnym'. R6 nie wybacza błędów.
Sztywna rama i scentralizowany ośrodek ciężkości to główne atuty tego motocykla, które przydają się na torze. I tam zresztą R6 sprawdza się najlepiej. Nie będzie zadowolony nikt, kto użyje R6 do lawirowania po mieście, w drodze do pracy. YZF-R6 nie jest też motocyklem turystycznym, głównie ze względu na niewielką możliwość zapakowania bagażu oraz sportową pozycję.
Silnik | 4-suwowy, 4-cylindrowy, 16-zaworowy, rzędowy, DOHC |
Pojemność | 599,4 cm3 |
Prędkość max | |
Moc | 124 KM (91,0 kW) przy 14 500 obr./min. |
Maks. moment | 65,7 Nm przy 11 000 obr./min. |
Chłodzenie | cieczą |
Rama | Aluminiowa, Deltabox |
Zbiornik paliwa | 17,3 l. |
Przednie zawieszenie | Odwrócony widelec teleskopowy, Ø 41 mm, regulacja napięcia wstępnego, regulacja tłumienia dobicia niezależnie dla wolnych i szybkich ugięć, regulacja tłumienia odbicia, o skoku 115 mm |
Tylne zawieszenie | Wahacz połączony układem dźwigniowym z elementem resorująco-amortyzującym, regulacja napięcia wstępnego, regulacja tłumienia dobicia niezależnie dla wolnych i szybkich ugięć, regulacja tłumienia odbicia, skok 120 mm |
Przednia opona | 120/70 ZR 17 |
Tylna opona | 180/55 ZR 17 |
Przedni hamulec | dwutarczowy, średnica 310 mm, zaciski radialne |
Tylny hamulec | jednotarczowy, średnica 220 mm |
Zostaw odpowiedź