Zaawansowane technologicznie aluminiowe podwozie i lekkie obręcze kół zmniejszają nieresorowany ciężar, zapewniając większą stabilność i lepsze działanie zawieszenia. Nowe grafiki nadają maszynie fabryczny wygląd, a przekonstruowane siodełko zapewnia równowagę między przyczepnością i możliwością balansowania ciałem.
Zrywny, 2-suwowy silnik, wyjątkowa zwinność i mały ciężar najnowszego YZ250 zapewniają kierowcy niezrównane wrażenia z jazdy
Silnik | 2-suwowy, Nachylony do przodu, jednocylindrowy, zawór membranowy z systemem YPVS |
Pojemność | 249 cm3 |
Prędkość max | |
Moc | |
Maks. moment | |
Chłodzenie | ciecz |
Rama | Aluminiowa, pół-podwójna kołyska |
Zbiornik paliwa | 8.0 litrów |
Przednie zawieszenie | Widelec teleskopowy typu upside-down |
Tylne zawieszenie | Wahacz, Wahaczowe |
Przednia opona | 80/100-21 51M |
Tylna opona | 110/90-19 62M |
Przedni hamulec | Jednotarczowy, Ø 250 mm |
Tylny hamulec | Jednotarczowy, Ø 245 mm |
Zostaw odpowiedź