'Piec' Raptora to 'singiel' o pojemności 450 cm3. Chłodzony cieczą z 5 tytanowymi zaworami na cylinder, rozrządem typu DOHC i 32-bitowym układem wtrysku paliwa produkuje 39 KM co przy 'mokrej' wadze wynoszącej 184 kg daje całkiem dobry stosunek mocy do masy. Sucha miska olejowa pozwala na najróżniejsze wyczyny, nie koniecznie w poziomie. Napęd przekazywany jest na tylne koła poprzez 5-stopniową skrzynię biegów oraz łańcuch. Silnik jak i zawiesznie są przytwierdzone do hybrydowej, aluminiowo-stalowej ramy. Zawieszenie z przodu to niezależne, dwuramienne wahacze, drążki kierownicze ProTaper, amortyzatory z trójzakresową regulacją marki Kayaba z powłoką Kashima. Z tyłu zastosowano wahacz z odlewu aluminiowego. Do wyhamowania, z przodu Raptora użyto dwóch hydraulicznych hamulców tarczowych z dwutłoczkowymi zaciskami, a z tyłu hydrauliczny hamulec tarczowy z dwutłoczkowym zaciskiem. Całość została opakowana agresywnie stylizowanymi plastikami w kolorach: białym oraz charakterystycznym dla Yamahy niebieskim.
Silnik | Jednocylindrowy, DOHC |
Pojemność | 449 ccm |
Prędkość max | |
Moc | |
Maks. moment | |
Chłodzenie | Ciecz |
Rama | |
Zbiornik paliwa | |
Przednie zawieszenie | niezależne, lift - K&N, amortyzatory teleskopowe - Öhlins TTX, wahacze Roll Design |
Tylne zawieszenie | zawieszenie zależne, wahacz wleczony, amortyzatory teleskopowe – Öhlins TTX |
Przednia opona | |
Tylna opona | |
Przedni hamulec | |
Tylny hamulec |
Zostaw odpowiedź