Ten jednocylindrowy motocykl o dużej pojemności zawsze miał grono zagorzałych zwolenników. Gdy 30 lat temu pierwsza generacja Yamahy 400 S.R została wprowadzona na rynek, motocykl z miejsca zyskał status kultowego i stał się naturalnym wyborem dla kierowców, którzy szukali prostego, zwinnego i pasjonującego motocykla.
Przez kolejne lata zainteresowanie modelem SR nie spadło. Teraz nowa generacja motocyklistów może wejść w posiadanie Yamahy 400 S.R.
Ponadczasowa stylistyka retro nadaje maszynie niezwykły charakter i podkreśla jej autentyczny, surowy wizerunek. Yamaha 400 S.R to doskonała baza do budowy motocykla w stylu café racer, bobber czy street scrambler. Od 2014 roku motocykl jest nareszcie dostępny w Europie.
Silnik | 4-suwowy, SOHC, 2-zaworowy |
Pojemność | 399 cm3 |
Prędkość max | brak danych |
Moc | 23,1 KM (17,1 kW) @ 6,500 obr./min |
Maks. moment | 27,4 Nm (2,8 kg-m) @ 3,000 obr./min |
Chłodzenie | Powietrze |
Rama | Stalowa, podwójna kołyska |
Zbiornik paliwa | 12 l |
Przednie zawieszenie | Widelec teleskopowy, skok 150 mm |
Tylne zawieszenie | Podwójny amortyzator, skok 125 mm |
Przednia opona | 90/100-18M/C 54S (Tube type) |
Tylna opona | 110/90-18M/C 61S (Tube type) |
Przedni hamulec | Hydrauliczny tarczowy, Ø 298 mm |
Tylny hamulec | Bębnowy |
Zostaw odpowiedź