2013-12-04 23:33:52.266183
rav94
napisał(a):
Co jest lepszym rozwiązaniem, starszy model motocykla który jest na gaźniku i jesteś już w temacie z wielo letnich doświadeczeń czy te produkowane od paru lat na wtrysku paliwa nie biorąc pod uwagę cenę takiego sprzętu.
2013-12-05 19:36:15.384342
szymonktm
napisał(a):
Wszystko zależy do i od czego ma być motocykl. Dla wielu lepszy jest stary dobry gaźnik, ponieważ jest tańszy w użytkowaniu (tzn gaźnik jest ogólnie tańszy gdyby coś było. Wtrysk jak się zje*ie, to koszta zżerają. Ogólnie wiele motocykli już ma wtrysk nawet w enduro, a nie słyszałem by ktoś miał problem z WTRYSKIEM - co najwyżej z skrzynią biegów w NOWYCH bergach - husabergach :) Pozdr ! Ja bym kupił wtrysk jak moto na drogę - mniejsza emisja spalin :D :D
2013-12-08 09:27:43.591378
tst
napisał(a):
Na wtrysku geenralnie motocykl będzie mniej palił i słyszałem od ludzi opinię, że na wtrysku brakuje agresywności w motocyklu. Ten sam motocykl na wtrysku i na gaźniku może się różnić odczuciami podczas jazdy.
Poza tym gaźniki trzeba co 24 miesiące czyścić i synchronizować, a wtryskami steruje komputer. Ja bym brał na wtrysku.
2013-12-10 11:12:32.24892
rav94
napisał(a):
Brakuje agrysywności, ten tamat właśnie podzielam z motocyklami typu cross, enduro. Doświadczenia na temat wtrysku nie mam, ale będąc na zawodach, miejąc podgląd na pracę motocykla to różnicy można szukać tylko w marce czy zastowań różnorakich ''tunigowych'' dodatków czego w seryjnym moto nie dostanę. Co do spalania, trzeba się liczyć że wir w baku jest, jak użytkownik stosuję się do swej kochanej z przeznaczeniem, ale ten temat oddaję do szymonktm, dodam że ktm'y na gaźnikach, modele 2006 paliły naprawdę mało, to znaczy 2mth na baku oddając się na torze, i co w na to,