Triumph America dostępny jest już na rynku od dłuższego czasu, jednak model na rok 2011 doczekał się kilku drobnych zmian. Obniżono kanapę, zmieniono również położenie podnóżków co ma poprawić ergonomię i komfort jazdy.
Motocykl nie zawiedzie swojego właściciela zarówno podczas codziennej jazdy jak i na dłuższych trasach. Triumpha napędza dwucylindrowy, chłodzony powietrzem silnik z wtryskiem paliwa. Pojemność skokowa to 865 ccm.
Jednostka wygeneruje 61 KM przy 6 800 ccm oraz 72 Nm już przy 3 300 obr/min.
Za zawieszenie odpowiada Kayaba. Przedni widelec ma średnice goleni 41 mm. Z tyłu pracują podwójne, rzucające się w oczy dzięki chromowaniu, amortyzatory z regulacją wstępnego napięcia. Hamulce pochodzą od Nissina. Z przodu pracuje 310 mm tarcza z dwutłoczkowym zaciskiem. Z tyłu wspomaga ją 285 mm tarcza również z dwutłoczkowym zaciskiem.
Silnik | 4-suwowy, 2-cylindrowy, widlasty, DOHC |
Pojemność | 865 cm3 |
Prędkość max | |
Moc | 61 KM przy 6800obr/min |
Maks. moment | 72 Nm przy 3300obr/min |
Chłodzenie | powietrzem |
Rama | |
Zbiornik paliwa | 19,3 l. |
Przednie zawieszenie | Kayaba 41 mm, skok 130 mm |
Tylne zawieszenie | Dwa amortyzatory Kayaba, chromowane sprężyny z regulacją wstępnego napięcia, skok koła 96 mm |
Przednia opona | 110/90 R18 |
Tylna opona | 170/80 B15 |
Przedni hamulec | Hydrauliczny, jedna tarcza śr.310 mm, dwutłoczkowy, pływający zacisk Nissin |
Tylny hamulec | Hydrauliczny, jedna tarcza śr.285 mm, dwutłoczkowy, pływający zacisk Nissin |
Zostaw odpowiedź