Dynamiczny i nowoczesny design, mocny silnik, świetny osprzęt i ergonomia czynią z Tiger’a 1050 maszynę która spełni wymagania codziennego dnia, bez konieczności rezygnacji z innych funkcjonalności. Wielka paleta firmowych akcesoriów pozwoli zbudować sobie motocykl na miarę własnych potrzeb. Sportowe zawieszenie i radialnie montowane zaciski Nissin, w połączeniu z dużym bakiem, wygodną pozycją i dużym prześwitem sprawdzą się w codziennej walce w korkach, zabawie na górskich serpentynach czy dalekiej wyprawie w nieznane. Prawdziwie rewolucyjne połączenie trzech motocykli w jednym!
Silnik | 12 zaworowy, DOHC, rzędowy, 3 cylindrowy |
Pojemność | 1050 ccm |
Prędkość max | |
Moc | 115KM przy 9400 obr/min |
Maks. moment | 98Nm przy 6250 obr/min |
Chłodzenie | ciecz |
Rama | Aluminiowa, podwójna |
Zbiornik paliwa | 20 l |
Przednie zawieszenie | Showa, 43mm upside-down, w pełni regulowane, skok 150mm |
Tylne zawieszenie | Showa Monoshock, regulowane,skok 150mm |
Przednia opona | 120/70 ZR 17 |
Tylna opona | 180/55 ZR 17 |
Przedni hamulec | 2 x tarcze 320mm, zaciski 2 tłoczkowe Nissin |
Tylny hamulec | Jedna tarcza 255mm, zacisk jednotłoczkowy Nissin |
Zostaw odpowiedź