Charakterystyczna rurowa rama z aluminium odróżniała motocykl od japońskich ścigów, dla których Daytona 955i była konkurencją. A dzięki chłodzonemu cieczą 3-cylindrowemu silnikowi, była konkurencją skuteczną. Moc 147 KM plasowała Daytonę w czołówce motocykli sportowych.
Sztywne zawieszenie ułatwiało panowanie nad motocyklem zarówno na torze jak i na drodze. Zwrotna i stabilna Daytona lubi zakręty i długie proste, na których wykręca się do 275 km/h. Idealny sportowiec dla tych, którzy oprócz wyników szukają charakteru.
Silnik | 4-suwowy, 3-cylindrowy, rzędowy, DOHC |
Pojemność | 955 |
Prędkość max | |
Moc | 149.00 KM (108.8 kW)) przy 10700 obr./min. |
Maks. moment | 100.00 Nm przy 8700 obr./min. |
Chłodzenie | cieczą |
Rama | |
Zbiornik paliwa | 20 l. |
Przednie zawieszenie | widelec teleskopowy |
Tylne zawieszenie | wahacz wleczony z centralnym elementem resorująco-tłumiącym |
Przednia opona | 120/70-ZR17 |
Tylna opona | 190/50-ZR 17 |
Przedni hamulec | dwutarczowy, średnica 320 mm |
Tylny hamulec | jednotarczowy, średnica 220 mm |
Zostaw odpowiedź