Marauder napędzany jest V-twinem o kącie rozwarcia cylindrów 450. Jednostka generuje 50 Km przy 6500 obr./min oraz moment obrotowy 65 Nm przy 5000 obr./min. Do kompletu inżynierowie dołożyli my pięciostopniową skrzynię biegów. Słaba strona tej maszyny są hamulce. Z tyłu znajduje się bęben natomiast z przodu pojedyncza tarcza hamulcowa. Na dzisiejsze standardy taki zestaw prezentuje się co najmniej słabo.
Marauder mimo upływu czasy może się podobać. Zawdzięcza to klasycznym i spokojnym liniom nadwozia oraz chromowanym dodatkom. Niestety wygląd nie poszedł w parze z wygodą. O ile kierowca nie może narzekać to pasażer będzie miał mało komfortowe warunki jazdy.
Suzuki Marauder sprzedawany był również w wersji z silnikiem 1600. Oprócz większego stada koni napędzającego maszynę, jednoślady znacznie różniły się od siebie wyglądem.
Silnik | widlasty, 2-cylindrowy, SOHC |
Pojemność | 805 ccm |
Prędkość max | |
Moc | 50.00 KM (36.5 kW)) przy 6500 RPM |
Maks. moment | 65.00 Nm (6.6 kgf-m or 47.9 ft.lbs) przy 5000 RPM |
Chłodzenie | |
Rama | |
Zbiornik paliwa | 13 l |
Przednie zawieszenie | |
Tylne zawieszenie | |
Przednia opona | 130/90-16 |
Tylna opona | 150/90-15 |
Przedni hamulec | |
Tylny hamulec |
Zostaw odpowiedź