Suzuki chciało wyprodukować motocykl uniwersalny, który nadawałby się zarówno do jazdy miejskiej, jak i wypraw terenowych, a także długich wycieczek z bagażem i pasażerem. I wszystko wskazuje na to, że zamiary zostały uwieńczone sukcesem.
Jako turystyczne, lekkie (wyraźnie lżejszy od „tysiączki”) i zwinne enduro V-Strom świetnie prowadzi się w mieście i po szutrowych bezdrożach. Prowadzi się precyzyjnie, pozycja kierowcy jest wygodna, a miejsce dla pasażera wystarczające. Dodatkowym atutem jest dość przystępna cena, nawet nowej maszyny. Podsumowując – V-Strom to naprawdę uniwersalny motocykl, który daje się lubić.
Silnik | 4-suwowy, 2-cylindrowy, widlasty V 90°, DOHC |
Pojemność | 645 ccm |
Prędkość max | |
Moc | 68,7 KM przy 8800 obr./min. |
Maks. moment | 60 Nm przy 6400 obr./min. |
Chłodzenie | cieczą |
Rama | |
Zbiornik paliwa | 20 L |
Przednie zawieszenie | Widelec teleskopowy, sprężyny spiralne, tłumienie olejowe |
Tylne zawieszenie | Wahacz wleczony, sprężyna spiralna, tłumienie olejowe, regulacja napięcia wstępnego sprężyny |
Przednia opona | 110/80 R19 M/C 59H |
Tylna opona | 150/70 R17 M/C 69H |
Przedni hamulec | podwójny tarczowy |
Tylny hamulec | tarczowy |
Zostaw odpowiedź