Jednak korzystanie z Bandita 650 SA tylko w mieście ograniczałoby jego możliwości – sprawny i szybki na długich trasach, oferuje motocykliście zwinność i radość z jazdy, mimo swojej niemałej wagi 222 kg. Wygodna kanapa, która zadowoli także pasażera, zachęca do korzystania z Suzuki Bandit 650 SA przy nawijaniu kilometrów na dłuższych odcinkach. Z przodu znajdziemy półowiewkę, która ochroni kierowcę przed wiatrem. Dodatkowo Suzuki zadbało by do motocykla dało się przypiąć sporą ilość bagażu.
Generalnie Bandit 650 SA to motocykl wszechstronny, a jego użytkownik będzie zadowolony czy to dojeżdżając do pracy, czy na dłuższe wycieczki, czy szalejąc na winklach, gdzie motocykl ten także potrafi się odnaleźć.
Silnik | 4-suwowy, 4-cylindrowy, DOHC |
Pojemność | 656 cm3 |
Prędkość max | |
Moc | 85 KM przy 10500 obr/min |
Maks. moment | 61,5 Nm przy 8900 obr/min |
Chłodzenie | ciecz |
Rama | |
Zbiornik paliwa | 19 l |
Przednie zawieszenie | idelec teleskopowy, sprężyny śrubowe, amortyzatory olejowe, regulacja wstępnego napięcia sprężyny |
Tylne zawieszenie | Wahacz, sprężyna śrubowa, amortyzator olejowy, regulacja wstępnego napięcia sprężyny i siły tłumienia na odbiciu |
Przednia opona | 120/70ZR17M/C |
Tylna opona | 160/60ZR17M/C |
Przedni hamulec | dwutarczowy |
Tylny hamulec | Jednotarczowy |
Zostaw odpowiedź