Napędza go całkowicie nowy dwucylindrowy, chłodzony cieczą silnik widlasty o pojemności 1783 cm3. Ważący 347 kg motocykl uzyskuje dzięki niemu moc 125 KM przy 6200 obr/min i 160 nm juz przy 3200 obr./min. Dzięki szerokiemu zbiornikowi paliwa o największej w klasie objętości 19 litrów, mamy szansę rzadziej odwiedzać stacje w celu zatankowania. Wygodne niskie siedzisko, zintegrowane boczne osłony ramy, lśniąca, obudowa chłodnicy oraz przedni reflektor z małą owiewką dodają Intruderowi M1800R charakterystycznego smaczku. Pojedyncze siedzisko, można szybko zmienić na dwuosobową kanapę, która zadowoli nawet najwybredniejszego pasażera. Jedynym, co może zakłócać radość z jazdy Intruderem M1800R, to typowa pozycja kierowcy, która na polskich drogach może nie być najwygodniejsza.
Silnik | V2, 4-suwowy, DOHC |
Pojemność | 1783 ccm |
Prędkość max | |
Moc | |
Maks. moment | |
Chłodzenie | ciecz |
Rama | |
Zbiornik paliwa | 19.5 l |
Przednie zawieszenie | Widelec teleskopowy |
Tylne zawieszenie | Wahacz z amortyzatorem hydraulicznym |
Przednia opona | 130/70-R18 |
Tylna opona | 240/40-R18 |
Przedni hamulec | Dwutarczowy |
Tylny hamulec | Jednotarczowy |
Zostaw odpowiedź