Motocykle segmentu premium w Indiach to przede wszystkim maszyny z silnikami o pojemnościach powyżej 150 cm3. Prym wiedzie Royal Enfield, który sprzedał 39867 motocykli. Najlepiej sprzedającym się motocyklem tej marki jest Classic 350, który rozszedł się w liczbie 19316 egzemplarzy.
Na drugim miejscu znalazł się KTM, który w Indiach sprzedaje tylko motocykle o pojemnościach 200 cm3 i 390 cm3. Tych pierwszych sprzedano 1967 sztuk, a drugich – 532 sztuki. Nie podano jednak ile z tych motocykli to były modele Duke, a ile było RC.
Mocno zakorzeniony na indyjskim rynku Harley i jego model Street 750 poradził sobie nieco gorzej i sprzedaż spadła z 169 sztuk w czerwcu do 121 sztuk w lipcu. Wzrost sprzedaży odnotowały modele Forty-Eight, Street Bob, Night Rod i Street Glide. Wygląda więc na to, że tamtejsi klienci niekoniecznie chcą kupować najtańsze modele.
Wyniki sprzedaży podano również w przypadku Hondy, która dopiero w tym roku wprowadziła model CBR650F. Łącznie Honda sprzedała 33 motocykle, a 27 z nich to był właśnie model CBR650F.
Kawasaki zanotowało spadek z 114 sztuk sprzedanych w czerwcu do 83 sztuk sprzedanych w lipcu. Najgorzej poradziły sobie modele Ninja 300, Z800 i ZX-10R. Wyniki sprzedaży zostały nadrobione przez ZX-14, Ninja 1000 i Z1000.
W wymiarze kwartalnym, gdzie pierwszy kwartał fiskalny jest liczony od 1 kwietnia do końca lipca, najlepiej w klasach od 800 cm3 do 1000 cm3 i od 1000 cm3 do 1600 cm3 poradził sobie Harley. Amerykański producent sprzedał łącznie 600 motocykli. W przedziale od 500 cm3 do 800 cm3 najlepiej sprzedawały się maszyny Royal Enfield i Triumph, ale nie podano konkretnych wyników.
Na rynku indyjskim robi się coraz ciekawiej, ponieważ wkrótce wkroczą na niego również Ducati i MV Agusta.