Motocykl został zaprezentowany w USA i póki co można go kupić tylko na amerykańskim rynku. Reszta świata prawdopodobnie będzie musiała zaczekać do 2014 roku. CTX jest produkowane w dwóch odmianach: z owiewką i bez (wersja N). Zastosowano ten sam silnik co w modelu NC700. Opcjonalnie będzie można wyposażyć CTX w dwusprzęgłową automatyczną skrzynię biegów i ABS. Motocykl ma być szybki, ekonomiczny i niezawodny. Obniżony środek ciężkości i niskie siedzisko powinny sprawić, że docenią go również początkujący motocykliści. Specyfikacja przyszłej europejskiej wersji może nieznacznie różnić się od wariantu przeznaczonego na amerykański rynek.
Ceny podstawowych modeli: 6999 dolarów za CTX700N, 7799 za CTX700. Za CTX700D z dwusprzęgłową skrzynią i systemem ABS trzeba będzie zapłacić za oceanem 8799 dolarów.
Więcej informacji na temat Hondy CTX 700 znajdziecie na stronie American Honda Motor Co.