Nowe skutery wodne Kawasaki Jetski 310 na 2022 - Motogen.pl

Kawasaki, twórca skutera wodnego i zarazem właściciel nazwy towarowej „Jetski”, zaprezentował flagowy model „310” na sezon 2022 w całkowicie nowej odsłonie.

Na nadchodzący sezon, Kawasaki oferuje flagowy model „310”, wyposażony w silnik 1,5l Supercharged o mocy 310KM, w całkowicie nowej odsłonie i aż trzech wersjach wyposażenia.

Dzieląc wspólną konstrukcję kadłuba, który łączy stabilność z natychmiastową i precyzyjną zdolnością skrętną, a także imponującą pojemność schowków 168l, wszystkie wersje łączy sprawdzony 4-cylindrowy rzędowy silnik Kawasaki Marine o pojemności 1498 cm3 w komplecie ze sprężarką mechaniczną o mocy maksymalnej 310 koni.

Każda jednostka jest standardowo wyposażona w system KSRD (Kawasaki Smart Reverse with Deceleration), który za pomocą dwóch dźwigni na prawej rączce zapewnia doskonałą kontrolę podczas przyspieszania, zwalniania, uruchamiania biegu wstecznego, biegu neutralnego i zarazem manewrów przy niskich prędkościach w sposób dziecinnie prosty.

Nowość na sezon 2022 to również funkcja „Launch Control” zapewniająca dynamiczny start, a także cztery tryby pracy (od pełnej mocy, trybu SLO i nauki). Kolejne ustawienie ogranicza prędkość do 7km/h, idealne do manewrów w marinach czy strefach z zakazem falowania. Ponadto, wszystkie trzy jednostki są wyposażone w tempomat.

Kolejną nowością jest również elektryczna regulacja trymu z siedmioma ustawieniami, w zależności od potrzeb i panujących na wodzie warunków.

Standardem dla bazowej jednostki 310X oraz pozostałych w gamie jest 7-calowy wyświetlacz TFT, łatwo dostępny schowek i tylna kieszeń, a także knaga cumownicza i dwa uchwyty na kubki. Kierownica z możliwością regulacji umożliwia sternikowi precyzyjne dostosowanie kierownicy do najwygodniejszej pozycji. Centralny wyświetlacz TFT oferuje niezliczone opcje konfiguracji, ale także wyświetla szereg parametrów pracy i niezwykle użyteczną funkcję nawigacji po punktach orientacyjnych podczas całodniowych przygód; możliwych za sprawą komfortowej kanapy i pojemnego, 80-litrowego zbiornika paliwa.

W przypadku wersji LX-S lub Sport – specyfikacja obejmuje podest ULTRA i szeroki stopień na rufie. Na wyposażeniu jest również szerokokątna kamera cofania o wysokiej widoczności, a także oświetlenie LED, przydatne w warunkach słabego oświetlenia.

Na szczycie gamy „310” dostępna będzie wersja LX (Luxury), jednostka z godną pozazdroszczenia listą standardowych funkcji i wyposażenia. Za odpowiednie nagłośnienie zadba pokładowy system audio wyposażony w Bluetooth – JETSOUND 4, z czterema głośnikami o łącznej mocy 190 W. Na liście wyposażenia znajduje się również kanapa ERGO-FIT LXury, umożliwiając jeszcze większy stopień dostosowania do optymalnej pozycji.

Wyposażenie wersji „310” na sezon 2022 w skrócie:

ULTRA 310X

Wyposażenie (m.in.): silnik 1,5l Supercharged o mocy 310KM, 7-calowy wyświetlacz TFT, system KSRD (Kawasaki Smart Reverse with Deceleration), nowa ergonomiczna kanapa, schowki z łatwym dostępem łatwy dostęp do schowka, knagi, uchwyty do mocowania i uchwyty na kubki. Kolorystyka: Ebony / Metallic Electric Turquoise

ULTRA 310LX-S (Luxury Sport)

Wyposażenie wersji 310X oraz: światła akcentujące LED, kamera cofania i podest ULTRA z wbudowaną szyną Multi-Mount. Kolor: Ebony / Lime Green

ULTRA 310LX: (Luxury)

Wyposażenie modelu 310LX-S oraz: nagłośnienie JETSOUND 4, siedzisko ERGOFIT LXury i stylowa osłona licznika. Kolor: Ebony / Metallic Shadow Gold

Zostaw odpowiedź

Twój e-mail nie zostanie opublikowany