Honda Vision 110 to nowy skuter japońskiego producenta, który tym razem zaczerpnął inspirację z lat pięćdziesiątych ubiegłego stulecia.
Powracający na rynek, Vision 110 zastąpić ma model Lead 110 i został zaprojektowany z myślą o użytkownikach szukających połączenia miejskiego stylu i dynamiki jazdy z niskim spalaniem, dużą powierzchnią schowków oraz niską ceną. Dodatkowo Honda reklamuje swój nowy skuter miejski jako wygodny nie tylko dla kierowcy, ale także dla pasażera. Vision 110 wyposażono w czterosuwową jednostkę z wtryskiem paliwa oraz elektryczny starter. W zbiorniku paliwa zmieści się 5,5 l paliwa, a zdaniem producenta spalanie utrzymuje się na poziomie 1,99 l/100 km. Honda otrzymała także system CBS wspomagający hamowanie, widelce teleskopowe, zawieszenie hydrauliczne oraz gamę akcesoriów dodatkowych, wśród których znaleźć można alarm, U-lock, wysoką regulowaną szybę czy sakwy na dodatkowy bagaż. Pod umieszczoną na wysokości 760 mm kanapą znajduje się pojemny schowek z możliwością zamocowania uchwytów na kask po obu stronach. Przestrzeń na nogi pozwala na zabranie dodatkowego bagażu, a także kryje dwa duże uchwyty na butelkę z napojem.
Skuter waży 102 kg, a w sprzedaży dostępny będzie w pięciu wersjach kolorystycznych: czarnej (Pearl Procyon Black), metalicznej szarej (Boss Grey Metallic), białej (Pearl White), czerwonej (Candy Lucid Red) i niebieskiej (Candy Aluja Blue). Honda Vision 110 pojawi się na rynku już w sierpniu i będzie kosztował w przeliczeniu około 5500 zł.