Motus MST został oficjalnie zaprezentowany podczas Daytona Bike Week.
Producent, oprócz samej maszyny, zapowiedział jej specyfikację techniczną, cennik oraz dostępność. Motocykl otrzyma silnik KMV4 o pojemności 1650 ccm, generujący moc 165 KM w wersji podstawowej, podczas gdy wersja MST-R będzie dysponowała 20 kucykami więcej.
MST otrzyma regulowane widelce Öhlins R&T NIX, tylny amortyzator Öhlins TTX, hamulce typu monoblock Brembo M4 oraz aluminiowe kute koła OZ. Na wyposażeniu standardowym znajdziecie też m.in. zdejmowane boczne kufry Givi czy kanapę Premium Sargent. W opcjonalnych dodatkach Motus otrzymać mógł będzie 30-litrowy górny kufer Givi, regulowaną szybę i kierownicę, podgrzewane manetki i kanapę oraz obniżone siedzenie Sargent.
Maszyna dostępna będzie w kolorze srebrnym (Speed Silver Metallic) lub czerwonym (Flame Red Metallic), wersja MST-R w kolorze białym (Strong White) i czarnym (Carbon Black). Na pokładzie nie znajdziecie zapowiadanego pierwotnie wtrysku paliwa GDI.
Za Motusa MST zapłacić trzeba będzie 30 975 zielonych, a za model MST-R – 36 975. Początkowo maszyny dostępne będą tylko w siedmiu punktach dealerskich w USA. Produkcja rozpocznie się jesienią tego roku.
Poniżej krótki klip z testów Motusa.