TO JEST NASZE ARCHIWUM KATEGORII 'Baza motocykli'
Projekt Breva V 1100 rozpoczął się od dokładnego określenia z czego składa się Moto Guzzi. Rozwiązania techniczne, które tworzą ducha Guzzi zostały połączone w całość. Motocykle produkowane w historycznej fabryce w Mandello del Lario zawsze były unikalną kombinacją innowacyjności i tradycji. Ich konstrukcja stała się klasycznym kanonem a ich trwałość i jakość – legendą. Te uniwersalne pod każdym względem motocykle stały się symbolem włoskiego stylu i częścią kreatywnego dziedzictwa Włoch. Filozofia konstrukcji Guzzi stała się się stylem życia a radość wczesnego motocyklingu przynosi nowe przyjemności. Komfort przekształcił się w wygodną egzystencję. .Silnik | 90°, V twin, 4 suwowy |
Pojemność | 1064 ccm |
Prędkość max | |
Moc | 63 kW przy 7500 obr/min (86 HP |
Maks. moment | 85 Nm przy 6800 obr/min |
Chłodzenie | powietrzno-olejowe |
Rama | rozdzielna, rurowa, kołyskowa |
Zbiornik paliwa | 23 l |
Przednie zawieszenie | hydrauliczny widelec teleskopowy Ø 45 mm, z regulacją wstępnego obciążenia |
Tylne zawieszenie | jednoramienne z progresywnym drążkiem reakcyjnym, tylny amortyzator z regulacją dobicia i wstępnego obciążenia (hydrauliczny) |
Przednia opona | 120/70 ZR17 |
Tylna opona | 180/55 ZR17 |
Przedni hamulec | podwójne tarcze pływające ze stali nierdzewnej Ø 320 mm, zacisk 4 tłoczkowy |
Tylny hamulec | pojedyncza tarcza Ø 282 mm, zacisk 2 tłoczkowy |
Zostaw odpowiedź