KTM 990 Supermoto to wyjątkowy sprzęt jak twierdzi producent. Zdecydowanie jednak motocykl da swojemu właścicielowi wiele frajdy z jazdy. Jak zwykle u KTM-a zastosowane podzespoły pochodzą od najlepszych producentów. Zawieszenie to produkty WP natomiast heble pochodzą od Brembo. Sercem 990 Supermoto jest silnik LC8, czyli dwucylindrowy czterosuw w układzie V. Jednostkę zamontowano w wyjątkowo lekkiej chromowo-molibdenowej, kratownicowej ramie. LC8-mka odda do dyspozycji kierowcy 114 KM przy 9000 obr/min i 97 Nm przy 7000 obr/min. Waga motocykla (bez benzyny) to 191 kg.
Jak twierdzi KTM model 990 Supermoto to istna fabryka frajdy z jazdy zarówno w terenie, jak i na autostradzie. Niezależnie od warunków maszyna będzie sprawować się „diabelnie dobrze”.
Silnik | jednocylindrowy, 4-suwowy, OHC |
Pojemność | 999 ccm |
Prędkość max | |
Moc | 113.98 KM (83.2 kW)) przy 9000 RPM |
Maks. moment | 97.00 Nm (9.9 kgf-m or 71.5 ft.lbs) przy 7000 RPM |
Chłodzenie | ciecz |
Rama | |
Zbiornik paliwa | 19 l |
Przednie zawieszenie | |
Tylne zawieszenie | |
Przednia opona | 120/70-17 |
Tylna opona | 180/55-17 |
Przedni hamulec | dwutarczowy |
Tylny hamulec | Jednotarczowy |
Zostaw odpowiedź