Jeśli nie opanowałeś w stopniu doskonałym jazdy na mniejszych pojemnościach, nie pchaj się nawet na model 505-tki. To motocykl, który szybko nauczy cię pokory. Mimo, że na pierwszy rzut oka KTM 505 SX-F nie różni się niczym od mniejszej 450-tki, to różnice w oddawaniu mocy i wadze między tymi dwoma motocyklami są ogromne. 505-tkę napędza chłodzony cieczą jednocylindrowy czterosuw, który gwarantuje takiego kopa, że mimo niemałej wagi 105 kg na sucho, KTM nie chce pozwolić utrzymać się w ryzach. KTM zachęca potencjalnych klientów bogatą ofertą dodatków do motocykla. Jednak niewątpliwie najważniejszym dodatkiem do tej maszyny jest zdrowy rozsądek i umiejętności.
Silnik | jednocylindrowy, 4-suwowy, DOHC |
Pojemność | 477.5 ccm |
Prędkość max | |
Moc | |
Maks. moment | |
Chłodzenie | Ciecz |
Rama | Spawana z rur chromowo molibdenowych |
Zbiornik paliwa | |
Przednie zawieszenie | Widelec upside-down |
Tylne zawieszenie | Wahacz wleczony z centralnym elementem resorująco tłumią cym |
Przednia opona | 80/100-21 |
Tylna opona | 110/90-19 |
Przedni hamulec | Jednotarczowy, 260 mm |
Tylny hamulec | Jednotarczowy, 220 mm |
Zostaw odpowiedź