KTM SX-F 250 jest wręcz niesamowicie zwrotny! Owszem, czuć większą masę niż w SX 125 czy SX 150, jednak w jakiś magiczny sposób jego zwinność zupełnie na tym nie ucierpiała. Motocykl bardzo ochoczo reaguje na sugestie kierowcy. Wystarczy pomyśleć „teraz pojadę tym śladem”, a reszta dzieje się naturalnie, jakby samoistnie. Następną ważną sprawą jest świetny feedback. W każdej chwili kierowca ma świadomość tego, co się dzieje pod kołami. Twarde, płaskie zakręty można atakować bardzo szybko, z łatwością regulując poślizg zarówno tylnego, jak i przedniego koła. Na mocnych dohamowaniach jest stabilny i precyzyjny
Silnik także nie posiada żadnych dolegliwości. Ma całkiem mocne średnie obroty, choć najbardziej lubi te wysokie.
Silnik | 1-cylindrowy benzynowy silnik 4-suwowy |
Pojemność | 248,60 ccm |
Prędkość max | |
Moc | |
Maks. moment | |
Chłodzenie | chłodzony cieczą |
Rama | Centralna rama rurowa z rur ze stali chromowo-molibdenowej |
Zbiornik paliwa | 7,5 l |
Przednie zawieszenie | WP Suspension Up Side Down 4860 MXMA CC |
Tylne zawieszenie | WP Suspension 5018 BAVP DCC |
Przednia opona | |
Tylna opona | |
Przedni hamulec | Hamulce tarczowe o średnicy 260 mm, pływające zaciski hamulcowe |
Tylny hamulec | Hamulec tarczowy o średnicy 220 mm, pływający zacisk |
Zostaw odpowiedź