Ruszyła seryjna produkcja motocykla KTM Freeride 350. Pierwsze motocykle opuściły już taśmę w fabryce w Mattighofen.
Motocykl ważył będzie 99,5 kg, otrzyma także czterosuwowy, chłodzony cieczą silnik o mocy 24 KM i pojemności 349,7 ccm. Niską wagę jednośladu uzyskano poprzez zastosowanie ramy kompozytu aluminium i stali. Planowana sprzedaż w roku 2012 to 5000 egzemplarzy tego niewielkiego motocykla. KTM dedykuje model Freeride 350 nie tylko początkującym, ale także osobom szukającym motocykla na zróżnicowany teren – jednoślad posiada homologację drogową.
Na razie producent nie podaje danych na temat spalania.
Za nowego Freeride’a 350 zapłacimy ok. 29 970 zł.
Dane techniczne:
Silnik: 1-cylindrowy, 4-suwowy, o zapłonie iskrowym, chłodzony cieczą
Pojemność skokowa: 349.7 ccm
Średnica cylindra x skok: 88 x 57,5 mm
Rozrusznik: elektryczny
Skrzynia biegów: 6-biegowa
Smarowanie silnika: wymuszone, 2 pompy Eaton
Chłodzenie: cieczą
Sprzęgło: mokre, wielotarczowe/ hydraulicznie
Układ zapłonowy: elektroniczny z cyfrową regulacją zapłonu
Podwozie: rama ze stali i aluminium
Widelec: WP 4357 MXMA
Amortyzator: WP 4618 PDS DCC
Skok przedniego zawieszenia: 250 mm
Skok tylnego zawieszenia: 280 mm
Tarcze hamulcowe przód: 240 mm
Tarcze hamulcowe tył: 210 mm
Kąt główki ramy: 67 °
Rozstaw osi: 1418 ± 10 mm
Wysokość kanapy (bez obciążenia): 895 mm
Zbiornik paliwa:5,5 l
Waga na sucho: 99.5 kg