Generalnie rzecz ujmując, ten motocykl nie ma znaczących minusów. Silnik generuje sporą moc, dostępną w szerokim zakresie obrotów. Może nieco brakuje jej na najwyższych obrotach, ale wszelkie braki są rekompensowane gładkością oddawania tej mocy i bardzo dobrą trakcją.
W prowadzeniu jest bardzo podobny do swojego crossowego bliźniaka, choć jest nieco bardziej ociężały. Wciąż jest jednak bardzo zwinny i z lekkością można nim pokonywać zakręcone leśne ścieżki.
Silnik | jednocylindrowy, 4-suwowy |
Pojemność | 248,60 ccm |
Prędkość max | |
Moc | |
Maks. moment | |
Chłodzenie | Chłodzenie płynu, stałe pobudzenie chłodziwa przez pompę wodną |
Rama | Centralna rama rurowa z rur ze stali chromowo-molibdenowej |
Zbiornik paliwa | 9,5 l |
Przednie zawieszenie | |
Tylne zawieszenie | |
Przednia opona | |
Tylna opona | |
Przedni hamulec | Hamulce tarczowe o średnicy 260 mm, pływający zacisk |
Tylny hamulec | Hamulec tarczowy o średnicy 220 mm, pływający zacisk |
Zostaw odpowiedź