Ninja 300 zastąpiła w ofercie Kawasaki model Ninja 250. Motocykl, podobnie zresztą jak Z800, otrzymał parę dodatkowych centymetrów pojemności skokowej co pozytywnie wpłynęło również na osiągi jednośladu. Na pokładzie Ninji 300 znalazło się też sprzegło anty-hoppingowe oraz opcjonalny ABS. Najmniejszy model Kawasaki pozostaje jednak bardzo dobrym motocyklem dla początkujących. Zwinny, lekki i przyjazny kierowcy, a na dodatek ekonomiczny. Dzięki temu ostatniemu maszyna na pewno znajdzie też uznanie wśród bardziej doświadczonych kierowców szukających jednośladu do codziennej jazdy. Mimo stricte sportowego wyglądu pozycja za kierownica jest niewysilona i bardzo wygodna. Jedyne do czego można się przyczepić to hamulce, które mogłyby być nieco lepsze.
Silnik | dwucylindrowy, rzędowy, DOHC |
Pojemność | 296 ccm |
Prędkość max | |
Moc | 39 KM przy 11 000 obr/min |
Maks. moment | 27 Nm przy 10 000 obr/min |
Chłodzenie | cieczą |
Rama | stalowa |
Zbiornik paliwa | 17 l |
Przednie zawieszenie | 37 mm widelec teleskopowy |
Tylne zawieszenie | centralny amortyzator z 5 stopniową regulacją napięcia wstępnego |
Przednia opona | 110/70-17 M/C 54S |
Tylna opona | 140/70-17 M/C 66S |
Przedni hamulec | 290 mm tarcza z dwutłoczkowym zaciskiem |
Tylny hamulec | 220 mm tarcza z dwutłoczkowym zaciskiem |
Zostaw odpowiedź