KLE 650 Versys to motocykl przeznaczony jednak bardziej do poruszania się po szosie, niż do off-roadu. Użytkownicy cenią sobie Kawasaki KLE 650 Versys za ergonomię – pozycja motocyklisty zachęca do długich wycieczek i nie zmusza do częstych postojów. Zawieszenie o dużym skoku bardzo dobrze wybiera nierówności na naszych drogach. Do tego dochodzi rozsądne spalanie jednostki o pojemności 649 cm3. Silnik generuje 63 KM przy 6500 obr./min oraz 61 Nm przy 6800 obr./min.
Motocykl ma wysoki skok zawieszenia, mocną ramę i regulowane zawieszenie, co choćby na polskich drogach jest ogromną zaletą. Dodatkowo Kawasaki zaopatrzyło swój motocykl w możliwość zainstalowania systemu ABS, a także kufrów za niewielką dopłatą.
Silnik | Czterosuwowy, dwucylindrowy w układzie równoległym, DOHC, 8 zaworów |
Pojemność | 649 cm³ |
Prędkość max | |
Moc | 47 kW {64 PS} / 8,000 rpm. 25 kW {34 PS} / 6,500 rpm (25 kW kit) |
Maks. moment | 61 Nm {6.2 kgf.m} / 6,800 rpm |
Chłodzenie | ciecz |
Rama | Diament, stal o dużej wytrzymałości na rozciąganie |
Zbiornik paliwa | 19 l |
Przednie zawieszenie | Odwrócony widelec teleskopowy 41 mm z bezstopniowym(po prawej stronie) regulowanym tłumieniem odbicia i regulowanym napięciem wstępnym sprężyny |
Tylne zawieszenie | Układ typu offset z pojedynczym amortyzatorem z 13-stopniowym regulowanym tłumieniem odbicia i 7-stopniowym regulowanym napięciem wstępnym sprężyny |
Przednia opona | 120/70ZR17M/C (58W) |
Tylna opona | 160/60ZR17M/C (69W) |
Przedni hamulec | Podwójna tarcza pół-pływająca 300 mm o obrysie falistym Zacisk: 2-tłoczkowy |
Tylny hamulec | Pojedyncza tarcza 220 mm o obrysie falistym Zacisk: 1-tłoczkowy |
Zostaw odpowiedź