Kawasaki wyróżnia agresywna, atletyczna stylistyka. Charakteru tej maszynie dodają elementy takie jak przednia lampa w układzie pionowym cz tylna wykonana w technologii LED. W porównaniu do poprzednich roczników tej maszyny zmianie uległy również zegary. Są one teraz bardziej zwarte i czytelniejsze.
Kawasaki zdecydowało się także na zastosowanie zupełnie nowej ramy. W niej osadzono jednostkę napędową – rzędową dwucylindrówkę o pojemności 649 ccm. Silnik został jednak tak zmodyfikowany aby płynniej oddawać moc szczególnie w zakresie średnich i wyższych obrotów. Piec generuje 72 KM przy 8 500 obr./min oraz moment obrotowy 66 Nm przy 7 000 obr./min. Jednostka ma być przede wszystkim przyjazna kierowcy.
Motocykl ER-6N dostępny jest w wersji z ABSem (waga 204 kg) lub bez niego (motocykl waży wtedy równe 200 kg).
Silnik | Dwucylindrowy R2, 4-suwowy, DOHC |
Pojemność | 649 ccm |
Prędkość max | |
Moc | |
Maks. moment | 65.76 Nm (6.7 kgf-m or 48.5 ft.lbs) przy 7000 RPM |
Chłodzenie | ciecz |
Rama | Stalowa |
Zbiornik paliwa | 15.5 l |
Przednie zawieszenie | Widelec teleskopowy |
Tylne zawieszenie | Wahacz wleczony z centralnym elementem resorująco tłumią cym |
Przednia opona | 120/70-17 |
Tylna opona | 160/60-17 |
Przedni hamulec | Dwutarczowy |
Tylny hamulec | Jednotarczowy |
Zostaw odpowiedź