Intermot 2016: Triumph stawia na motocykle retro o pojemności 900 ccm - Motogen.pl

Wygląda na to, że Anglicy mocno postawili na swą nostalgiczną linię. W szczególności oko cieszy Street Cup, który z pewnością będzie mniejszą i tańszą, a zarazem ciekawą alternatywą dla T120 Thruxtona. To motocykl,  który swymi gabarytami oraz osiągami plasuje się gdzieś pomiędzy nim, a znacznie mniejszymi konkurentami jak choćby Moto Guzzi V7 Racer, czy Royal Enfield Continental. Jego charakterystyczne cechy to nowe siedzenie ze zdejmowaną zaślepką dla pasażera, osłona przedniej lampy oraz lusterka osadzone na końcówce kierownicy. Typowe dla złotej ery cafe racerów jest również podwójne malowanie. W szczególności maszyna prezentuje się dobrze w żółto czarnych barwach. Street Cup napędzać będzie ta sama co w modelu Bonneville jednostka o pojemności 900 ccm, motocykl otrzyma krótsze i lżejsze zakrzywione do góry wydechy. Będzie wyposażony w nowoczesną kontrolą trakcji oraz ABS. Producent przygotował również ponad 120 akcesoriów pozwalających na customizację tego motocykl wg. indywidualnych preferencji. Wiosną 2017r. będzie również dostępny kit ograniczających moc motocykla pod kątem wymogów kategorii A2.

Inspirowane Bonnevillem z 1959 roku nowe modele zaskakują poziomem wykończenia i finezji. Każdy z nich ma własny niepowtarzalny klimat, i charakter oraz różni się w detalu. Przede wszystkim nowe motocykle są znacznie bardziej przejrzyste od swych poprzedników, a ich piękno tkwi w prostocie. Popatrzcie sami.