Inca Rancor 800 to pojazd typu UTV, bezpośredni konkurent dla pojazdów takich jak Yamaha Rihno 700 czy Kawaski Mule 610
Rancor wyposażony jest w klatkę bezpieczeństwa, napęd na 4 koła oraz bezstopniową skrzynię biegów z reduktorem. Rancor jest też przystosowany do współpracy z różnymi akcesoriami takimi jak pług śnieżny czy zetaw szczotek do czyszczenia nawierzchni. Silnik Rancora to dwu cylindrowa jednostka napędowa w układze widlastym o pojemności 800 cm3 z elektronicznym wtryskiem paliwa o mocy 41 kW (55,8 KM) osiąganej przy 6800 obr./min i momencie obrotowym wynoszącym 91 Nm osigąganym przy 4250 obr./min. Wszystko to w połączeniu z fabryczną wyciągarką i oponami z terenowym bieżnikiem czyni z Rancora 800 bardzo sprawny pojazd terenowo-użytkowy.
Dane techniczne:
Silnik: V2, 8 zaworowy, chłodzony cieczą, 800 cm3 Zapłon: elektroniczny, wtrysk paliwa Rozrusznik: elektryczny Skrzynia biegów: Automatyczna przekładnia CVT Moc: 41kW przy 6800 obr./min Moment obr.: 91Nm przy 4250 obr./min Zawieszenie przód: Niezależne, podwójne wahacze Zawieszenie tył: Niezależne, podwójne wahacze Opony przód: 25×8-12 Opony tył: 25×10-12 Wymiary: 2670mm x 1345mm x 1900mm Rozstaw osi: 1895mm Prześwit: 320mm Masa suchego pojazdu 510kg
Silnik | dwucylindrowy w układzie V, 8 zaworowy, |
Pojemność | 800ccm |
Prędkość max | |
Moc | |
Maks. moment | |
Chłodzenie | |
Rama | |
Zbiornik paliwa | |
Przednie zawieszenie | |
Tylne zawieszenie | |
Przednia opona | |
Tylna opona | |
Przedni hamulec | |
Tylny hamulec |
Zostaw odpowiedź