Jeden silnik, dwa motocykle = przepis na miejsko-terenowy sukces od Husqvarny?
Zgodnie z wcześniejszymi doniesieniami, zarówno model Strada, jak i jego bardziej uterenowiona wersja Terra dzielą ten sam, lekko zmodyfikowany silnik z BMW G650GS. Jednostka generuje teraz 58 KM.
W modelu Strada z przodu znajduje się koło o średnicy 19”, natomiast z tyłu zamontowano 17”. Felgi są oczywiście odlewane. Natomiast Terra ma z przodu 21” koło i szprychowane felgi. Co ciekawe, w modelu miejskim w wyposażeniu standardowym znajdziemy ABS, natomiast uterenowiona wersja ma ten gadżet w opcji. Takie rozsądne podejście Husqvarny cieszy i sugeruje, że Terrą naprawdę będzie można wybrać się w teren.
Motocykle mają na sucho ważyć 165 kg (z ABS-em nieco więcej). Oznacza to, że w porównaniu do G650GS są o 10 kg lżejsze i o 10 KM mocniejsze. Powinny zatem dość dobrze radzić sobie czy to w zakorkowanym mieście, czy też poza nim.
Jeżeli do tego podoba się Wam nieco dziwny, jak dla mnie, wygląd maszyn, musicie tylko poczekać na podanie ceny za Stradę lub Terrę.