Hornet 900 poza większym od poprzednika silnikiem, nie otrzymał szczególnie odbiegających od normy udogodnień technicznych. Hornet 900 ma służyć przede wszystkim jako motocykl uniwersalny. Pozycja kierowcy jest naturalna i niemęcząca. Osiągi pozwalają na frajdę z jazdy poza miastem, gdzie silnik z Hondy Fireblade o mocy 109 KM potrafi rozpędzić Horneta do prędkości 230 km/h. Lekki, poręczny i sztywny z łatwością zachowuje wybrany tor jazdy. Duży prześwit i skręt kierownicy pozwalają na swobodne manewry z niewielką prędkością.
Silnik | Rzędowy czterocylindrowy, 4-suwowy, DOHC |
Pojemność | 919 ccm |
Prędkość max | |
Moc | 107.28 KM (78.3 kW)) przy 9000 RPM |
Maks. moment | 91.00 Nm (9.3 kgf-m or 67.1 ft.lbs) przy 6500 RPM |
Chłodzenie | Ciecz |
Rama | Spawana z rur stalowych |
Zbiornik paliwa | 19 l |
Przednie zawieszenie | |
Tylne zawieszenie | |
Przednia opona | |
Tylna opona | |
Przedni hamulec | Dwutarczowy |
Tylny hamulec | Jednotarczowy |
Zostaw odpowiedź