Honda CBR600F - Motogen.pl
TO JEST NASZE ARCHIWUM KATEGORII 'Baza motocykli'
Honda CBR600F pojawiła się na rynku europejskim jesienią 1986 r. To motocykl sportowy, lecz sprawdzi się także do codziennych dojazdów.

Siłą Hondy CBR600F były nie tylko osiągi, ale również doskonałe prowadzenie, idealne wyważenie, elastyczność silnika, wysoka niezawodność, nienaganna jakość wykończenia i cena, przystępna jak na motocykl o tak wielu atutach. CBR600F świetnie sobie radziła zarówno na torze wyścigowym, jak i podczas codziennej jazdy po mieście. Dosiadali jej fani wielkich prędkości na zamkniętych trasach i kurierzy, rozwożący pocztę. Miłośnicy weekendowych wojaży w szybkim tempie i ludzie dojeżdżający do pracy lub szkoły. To był motocykl dla każdego, bo układ ergonomiczny nie był ani zanadto sportowy, ani przesadnie komfortowy.


Silnik4-suw, R4, DOHC, 4 zawory na cyl.
Pojemność598
Prędkość max
Moc62,5 kW (85 KM) przy 11 000 obr./min.
Maks. moment60 Nm przy 9500 obr./min.
ChłodzenieCieczą
RamaOtwarta, grzbietowa boczna, stalowa
Zbiornik paliwa16,5 l
Przednie zawieszenieTeleskopowe, skok130mm, średnica rur 37 mm
Tylne zawieszenieWahacz wleczony, centralna kolumna resorująco-tłumiąca, skok 110 mm
Przednia opona110/80 V17
Tylna opona130/80 V17
Przedni hamulecTarczowy, podwójny/276
Tylny hamulecTarczowy/220

Zostaw odpowiedź

Twój e-mail nie zostanie opublikowany