Najnowsze wcielenie Hondy CBR1000RR Fireblade nie różni się specjalnie od poprzedniej wersji - w końcu kto by chciał poprawiać coś, co jest już niemal doskonałe. Zmiany zaszły głównie w mechanice motocykla. Zmieniono głowicę cylindrów, układ wydechowy oraz przeprogramowano elektronikę. Dzięki temu motocykl ma więcej mocy w szczycie i więcej momentu obrotowego w środkowym zakresie.
Silnik | Rzędowy, czterocylindrowy, szesnastozaworowy |
Pojemność | 999.8 ccm |
Prędkość max | brak danych |
Moc | 180.8 KM (133kW) @ 12,250rpm |
Maks. moment | 114Nm @ 10,500rpm |
Chłodzenie | Ciecz |
Rama | Aluminiowa |
Zbiornik paliwa | 17,5 l |
Przednie zawieszenie | Big Piston Front Fork, regulacja kompresji, napięcia wstępnego, odbicia, skok 120mm |
Tylne zawieszenie | Wahacz Pro-Link, amortyzator HMAS, 10-stopniowa regulacja napięcia wstępnego, bezstopniowa regulacja kompresji i odbicia, Rear Balance Free Rear Cushion z regulacją kompresji, odbicia i napięcia wstępnego |
Przednia opona | 120/70 -ZR17M/C (W) |
Tylna opona | 190/50 -ZR17M/C (W) |
Przedni hamulec | 2 x tarcza o wymiarach 320 x 4.5mm, czterotłoczkowe zaciski, opcjonalnie ABS |
Tylny hamulec | 1 x tarcza o wymiarach 220 x 5mm, jednotłoczkowy zacisk, opcjonalnie ABS |
Zostaw odpowiedź