TO JEST NASZE ARCHIWUM KATEGORII 'Baza motocykli'
Honda CB125F stylistyką nawiązuje do większych motocykli z serii CB. Jest zwinnym i ekonomicznym motocyklem do jazdy miejskiej. Jak na rasowego golasa przystało, nie ma tu niepotrzebnych dodatków. Wszystko cechuje minimalistyczne wzornictwo. Na klasycznej, analogowej desce rozdzielczej nie znajdziecie natłoku informacji. Są proste zegary prędkościo- i obrotomierza, licznik przebiegu całkowitego i dziennego, wskaźnik poziomu paliwa oraz diody migaczy. Jedyna nowość to centralnie umieszczony, czytelny wyświetlacz biegów.Silnik | 1-cylindrowy, czterosuwowy, 2-zaworowy z wałkiem wyrównoważającym |
Pojemność | 124,7 ccm |
Prędkość max | 121 km/h (127 km/h - pomiar redakcji, odczyt z licznika) |
Moc | 10,6 KM przy 7750 obr/min |
Maks. moment | 10,2 Nm przy 6250 obr/min |
Chłodzenie | powietrzem |
Rama | |
Zbiornik paliwa | 13 l |
Przednie zawieszenie | 31 mm widelec teleskopowy, skok 120 mm |
Tylne zawieszenie | wahacz stalowy, podwójne konwencjonalne amortyzatory z 5-stopniową regulacją napięcia wstępnego |
Przednia opona | 80/100 – 18M/C (47P), koło 18', 6-ramienne z odlewu aluminium |
Tylna opona | 90/90 – 18M/C (51P), koło 18', 6-ramienne z odlewu aluminium |
Przedni hamulec | 240 mm pojedynczy tarczowy, 2-tłoczkowy zacisk |
Tylny hamulec | hydrauliczny bębnowy 130 mm |
Zostaw odpowiedź