Nowy dwucylindrowy 156-konny silnik Ducati Testastretta DVT 1.262 osiąga maksymalny moment obrotowy (13,1 kgm) przy 5000 obr./min. To jest to, co miłośnicy cruiserów lubią najbardziej. xDiavela wyposażono w najnowocześniejsze układy elektroniczne, m.in. system kontroli trakcji Ducati i najnowszy ABS Boscha z kontrolą pokonywania zakrętów.
Silnik | Ducati Testastretta z rozrządem desmodromicznym, L-Twin, 4 zawory na cylinder |
Pojemność | 1262 ccm |
Prędkość max | |
Moc | 156 KM przy 9500 obr./min. |
Maks. moment | 128,9 Nm przy 5000 obr./min. |
Chłodzenie | cieczą |
Rama | stalowa, rurowa, kratownicowa |
Zbiornik paliwa | 18 l |
Przednie zawieszenie | widelec upside-down, 50mm, pełna regulacja, skok 120 mm |
Tylne zawieszenie | pojedynczy amortyzator z regulacją napięcia wstępnego i odbicia, pojedynczy wahacz |
Przednia opona | 120/70 ZR17 Pirelli Diablo Rosso II |
Tylna opona | 240/45 ZR17 Pirelli Diablo Rosso II |
Przedni hamulec | podwójna tarcza półpływająca 320 mm, czterotłoczkowe radialne zaciski Brembo,Bosch cornering ABS |
Tylny hamulec | pojedyncza tarcza stała 265 mm, dwutłoczkowy zacisk, Bosch cornering ABS |
Zostaw odpowiedź