Sami pisaliśmy wam o nowym Scramblerze z duzą doza powątpiewania. Teraz pojawiają się kolejne spekulacje dotyczące wyglądu maszyny oraz silnika, który można by było zastosować w motocyklu. Tutaj jest kilka wersji. Ta lansowana najczęściej to chłodzony cieczą V-Twin o pojemności 821 ccm, który znajdziemy w modelach Hypermotard i Hyperstrada.
Z drugiej strony, patrząc na wygląd i zastosowanie poprzedniego Scramblera, komponenty, dzięki którym zaskarbił sobie wielu fanów na całym świecie, a także fakt, że Ducati zamierza wejść na rynki wschodzące, powinniśmy się spodziewać prostszej konstrukcji. Tutaj mówi się o jednocylindrowcu, który jest chłodzony powietrzem. Jedyną rzeczą wykluczającą tego typu silnik jest spalanie, ale wiadomo, że na rynkach wschodzących norma Euro 2 to jest zazwyczaj ekologiczne maksimum. Z drugiej jednak strony Scrambler był trwały, prosty i bezkompromisowy i taki właśnie powinien być zwłaszcza w przypadku chęci podbicia chociażby Indii.
Pojawiają się także spekulacje dotyczące daty prezentacji maszyny, ale w większości z nich najbardziej odległy termin to EICMA w 2015 roku, a najczęściej przywoływany to przyszłoroczna edycja mediolańskich targów.