Ducati 848 jest szybkim, sportowym motocyklem, którym możemy pobawić się na trasie i który jednocześnie nie opróżni nam do cna kieszeni. Silnik napedzający 848 to oczywiście typowy dla Ducati L-twin o mocy 134 KM przy 10000 obr./min i 96 Nm przy 8250 obr./min.
Ducati 848 to motocykl typowo sportowy – pozycja kierowcy nie uprzyjemnia jazdy na długich dystansach, ale owiewki i szyba w miarę dobrze chronią przed wiatrem. Niestety niewielka pojemność baku również nie zachęca do wybierania się na długie wycieczki, na których możemy nie spotkać stacji benzynowej. Mimo pewnych niedogodności Ducati to klasa sama w sobie i zadowoli każdego, kto chce trochę poszaleć na drodze, ścigając się z 600-tkami i 75-tkami konkurencji.
Silnik | L-Twin, 4 zawory na cylinder, 4-suwowy |
Pojemność | 849 cm3 |
Prędkość max | |
Moc | 132 KM przy 10000 obr/min |
Maks. moment | 93,5 Nm przy 9500 obr/min |
Chłodzenie | ciecz |
Rama | stalowa kratownicowa |
Zbiornik paliwa | 16,5 l |
Przednie zawieszenie | USD Marzocchi, pełna regulacja |
Tylne zawieszenie | Monoschock mocowany systemem dźwigni Sachs, pełna regulacja, aluminiowy, jednoramienny wahacz |
Przednia opona | Pirelli Diablo Corsa 120/70/17 |
Tylna opona | Pirelli Diablo Corsa 180/60/17 |
Przedni hamulec | zaciski 4tłoczkowe Brembo |
Tylny hamulec | 2tłoczkowy zacisk |
Zostaw odpowiedź