Ducati Ducati 1299 Panigale S - Motogen.pl
TO JEST NASZE ARCHIWUM KATEGORII 'Baza motocykli'
Ducati 1299 Panigale S napędza silnik 1285 ccm Superquadro. Serce generuje 205 KM przy 10 550 obr/min. i 144,6 Nm przy 8 750 obr/min.

Na rok 2015 Ducati zaprezentowało kolejną ewolucję swojego Superbika. 1299 Panigale S ma większą pojemność niż dotychczasowe 1199. Oczywiście maszyna, o takich parametrach, nie może startować w WSBK, zatem w ofercie dostępny jest też Panigale 1199 R, który spełnia warunki homologacyjne do serii SBK.

 

Jeżeli chodzi o samo 1299 to motocykl wizualnie nie różni się tak bardzo od 1199. Uważni jednak dopatrzą się kilku kosmetycznych ewolucji. Jak twierdzi Ducati motocykl zadowoli zarówno fanów wyjazdów na tor jak i osoby, które kupują sportową maszynę by jeździć nią na co dzień.

 

W wersji S znajdziemy lepsze zawieszenie - Ohlins Smart EC.

 

Oczywiście na pokładzie Panigale 1299 znajdziecie cały pakiet najnowszej elektroniki, w tym  system DQS pozwalający na zmianę biegów w dół i w górę bez konieczności użycia sprzęgła. Jakby tego było mało nowe Panigale otrzyma także: zmienne mapy, Cornering ABS, Ducati Wheelie Control, kontrolę trakcji (DTC), Ducati Wheelie Control (DWC), czy Engine Brake Control (EBC).

 


SilnikSuperquadro L-Twin, desmodromiczny
Pojemność1285ccm
Prędkość max
Moc205 KM przy 10 500 obr/min
Maks. moment144,6 Nm przy 8 750 obr/min
Chłodzeniecieczą
Ramaaluminiowa monocoque
Zbiornik paliwa17 l
Przednie zawieszeniesemiaktywne Öhlins NIX30 43mm
Tylne zawieszenieOhlins TTX36 w pełni regulowane
Przednia opona120/70 ZR17 Pirelli Diablo Supercorsa SP
Tylna opona200/55 ZR17 Pirelli Diablo Supercorsa SP
Przedni hamulec2 x 330mm tarcze; radialnie montowane Brembo Monoblock M50, 4-tłoczkowe zaciski, cornering ABS w standardzie
Tylny hamulec245mm tarcza, dwutłoczkowe zaciski, cornering ABS w standardzie

Zostaw odpowiedź

Twój e-mail nie zostanie opublikowany