W drugim kwartale 2011 roku Suzuki po raz pierwszy od niemal trzech lat odnotowało wzrost dochodów.
Zysk operacyjny Suzuki sięgnął w drugim kwartale 2011 roku 3,8 miliona dolarów, a przychód ze sprzedaży motocykli wzrósł w porównaniu z ubiegłym rokiem o 8%. Niestety, nie oznacza to jeszcze trwałego sukcesu Suzuki; w ubiegłym kwartale Japończykom udało się sprzedać zaledwie 642 tysiące egzemplarzy jednośladów, co daje o 21% mniej niż w drugim kwartale 2010, kiedy producentowi udało się sprzedać o 171 tysięcy motocykli i skuterów więcej.
Co ciekawe, spadek sprzedaży dotyczy nie tylko rynków w Europie i USA, ale także w Chinach, gdzie Suzuki odnotowało największe – aż 50% – zmniejszenie zapotrzebowania na nowe jednoślady. Nieznaczny wzrost zaobserwowano na rynku japońskim, afrykańskim oraz w Centralnej i Południowej Ameryce. Oznacza to, że mimo najszczerszych nadziei, kryzys nie minął, choć może nie dotyka on w tym samym stopniu marek takich, jak Ducati czy Harley Davidson, które cieszą się ze wzrostu sprzedaży swoich motocykli.