W Buell Firebolt XB12R rama stała się zbiornikiem paliwa, a tam gdzie zazwyczaj w motocyklach znajduje się bak, Buell posiada filtr. Olej umieszczono natomiast w wahaczu.
Jak we wszystkich modelach XB12R napęd przenosił pas zębaty, który był dużo lżejszy od tradycyjnego łańcucha. Motocykl dysponował mocą 101 KM, którą generował czterosuwowy silnik V-Twin, a jego najważniejszą cechą był spory moment obrotowy - 109,7 Nm przy 6600 obr/min.
Silnik | V2, 4-suwowy, OHV |
Pojemność | 1202.9 ccm |
Prędkość max | |
Moc | 103.00 KM (75.2 kW)) przy 6800 RPM |
Maks. moment | 113.90 Nm (11.6 kgf-m or 84.0 ft.lbs) przy 6500 RPM |
Chłodzenie | olej i powietrze |
Rama | |
Zbiornik paliwa | 14.45 l |
Przednie zawieszenie | Widelec upside-down |
Tylne zawieszenie | Wahacz wleczony z centralnym elementem resorująco tłumią cym |
Przednia opona | 120/70-ZR17 |
Tylna opona | 180/55-ZR17 |
Przedni hamulec | Jednotarczowy z czterotłoczkowym zaciskiem |
Tylny hamulec | Jednotarczowy |
Zostaw odpowiedź