BMW BMW R 1200 RT 2014 - Motogen.pl
TO JEST NASZE ARCHIWUM KATEGORII 'Baza motocykli'
Zwiększona wygoda dla jeszcze większych emocji. Motocykl, który zdefiniował segment klasycznych motocykli turystycznych osiągnął właśnie nowy etap rozwoju: nowy BMW R 1200 RT. Ze swoim lekkim prowadzeniem R 1200 RT umożliwia cieszenie się tym co jest najważniejsze: dalekim podróżowaniem podziwiając krajobrazy. Niezależnie czy sam, czy z pasażerem: nowy R 1200 RT to wygodna, relaksująca jazda w każdej trasie.

Nowy BMW R 1200 RT posiada nowy, chłodzony powietrzem i wodą silnik BMW w układzie bokser o jeszcze większym momencie obrotowym i potężnych 125 KM mocy. Dzięki sterowanemu elektronicznie zawieszeniu ASC motocykl bardzo łatwo kontrolować, dzięki czemu zachowuje stabilność na każdej drodze. Standardowe tryby 'Rain' oraz 'Road' mogą zostać aktywowane za pomocą przycisku, na życzenie idealnie dostosowując motocykl do warunków pogodowych i nawierzchni na drodze. Komputer pokładowy PRO i sprawdzone podgrzewane manetki dopełniają podstawowe wyposażenie.

 

Wyposażenie dodatkowe nowego BMW R 1200 RT umożliwia jeszcze łatwiejsze prowadzenie motocykla, jednocześnie oferując ten sam poziom komfortu. Na przykład elektroniczne zawieszenie BMW Dynamic ESA reaguje w ciągu ułamków sekund na zmianę nawierzchni. Shift Assistant Pro pozwala motocykliście na zmianę biegów w górę i w dół bez korzystania ze sprzęgła czy zamknięcia przepustnicy. Kolejna dostępna opcja, tryb Dynamic, gwarantuje maksymalną radość z jazdy dynamicznym motocyklistom o zacięciu sportowym. Jako opcja dostępny jest również układ centralnego zamka, który dodatkowo umożliwia zamknięcie obu kufrów za pomocą pilota. Do tego dochodzi jeszcze tempomat i wiele więcej.

 

Najlepszy motocykl kasy trouring o przekonującym wyglądzie komunikuje lekkość i zwinność. R 1200 RT dostępny jest z nowymi, eleganckimi lakierami Quartz blue metallic, Ebony metallic oraz Callisto grey metallic matt.


SilnikDwucylindrowy, czterosuwowy silnik typu bokser, dwa wałki rozrządu w głowicy, jeden wałek wyrównoważający
Pojemność1170 cm3
Prędkość maxponad 200 km/h
Moc92 kW (125 KM) przy 7,750 obr/min.
Maks. moment125 Nm przy 6,500 obr/min.
ChłodzeniePowietrze i ciecz
RamaDwuczęściowa konstrukcja ramy, złożona z ramy głównej i przykręconej do niej ramy tylnej, silnik nośny
Zbiornik paliwa25.0 l
Przednie zawieszenieBMW Motorrad Telelever, średnica rury nośnej 37 mm, centralna kolumna resorująca
Tylne zawieszenieJednoramienny wahacz z odlewu aluminiowego BMW Motorrad Paralever, kolumna resorująca WAD, płynna hydrauliczna regulacja napięcia wstępnego sprężyny pokrętłem, regulacja tłumienia pokrętłem
Przednia opona120/70 ZR 17
Tylna opona180/55 ZR 17
Przedni hamulecDwutarczowe, tarcze pływające, średnica 320 mm, 4-tłoczkowe promieniowe zaciski hamulcowe
Tylny hamulecJednotarczowe, średnica 276 mm, dwutłoczkowy zacisk pływający

Zostaw odpowiedź

Twój e-mail nie zostanie opublikowany