Nowy BMW R 1200 RT posiada nowy, chłodzony powietrzem i wodą silnik BMW w układzie bokser o jeszcze większym momencie obrotowym i potężnych 125 KM mocy. Dzięki sterowanemu elektronicznie zawieszeniu ASC motocykl bardzo łatwo kontrolować, dzięki czemu zachowuje stabilność na każdej drodze. Standardowe tryby 'Rain' oraz 'Road' mogą zostać aktywowane za pomocą przycisku, na życzenie idealnie dostosowując motocykl do warunków pogodowych i nawierzchni na drodze. Komputer pokładowy PRO i sprawdzone podgrzewane manetki dopełniają podstawowe wyposażenie.
Wyposażenie dodatkowe nowego BMW R 1200 RT umożliwia jeszcze łatwiejsze prowadzenie motocykla, jednocześnie oferując ten sam poziom komfortu. Na przykład elektroniczne zawieszenie BMW Dynamic ESA reaguje w ciągu ułamków sekund na zmianę nawierzchni. Shift Assistant Pro pozwala motocykliście na zmianę biegów w górę i w dół bez korzystania ze sprzęgła czy zamknięcia przepustnicy. Kolejna dostępna opcja, tryb Dynamic, gwarantuje maksymalną radość z jazdy dynamicznym motocyklistom o zacięciu sportowym. Jako opcja dostępny jest również układ centralnego zamka, który dodatkowo umożliwia zamknięcie obu kufrów za pomocą pilota. Do tego dochodzi jeszcze tempomat i wiele więcej.
Najlepszy motocykl kasy trouring o przekonującym wyglądzie komunikuje lekkość i zwinność. R 1200 RT dostępny jest z nowymi, eleganckimi lakierami Quartz blue metallic, Ebony metallic oraz Callisto grey metallic matt.
Silnik | Dwucylindrowy, czterosuwowy silnik typu bokser, dwa wałki rozrządu w głowicy, jeden wałek wyrównoważający |
Pojemność | 1170 cm3 |
Prędkość max | ponad 200 km/h |
Moc | 92 kW (125 KM) przy 7,750 obr/min. |
Maks. moment | 125 Nm przy 6,500 obr/min. |
Chłodzenie | Powietrze i ciecz |
Rama | Dwuczęściowa konstrukcja ramy, złożona z ramy głównej i przykręconej do niej ramy tylnej, silnik nośny |
Zbiornik paliwa | 25.0 l |
Przednie zawieszenie | BMW Motorrad Telelever, średnica rury nośnej 37 mm, centralna kolumna resorująca |
Tylne zawieszenie | Jednoramienny wahacz z odlewu aluminiowego BMW Motorrad Paralever, kolumna resorująca WAD, płynna hydrauliczna regulacja napięcia wstępnego sprężyny pokrętłem, regulacja tłumienia pokrętłem |
Przednia opona | 120/70 ZR 17 |
Tylna opona | 180/55 ZR 17 |
Przedni hamulec | Dwutarczowe, tarcze pływające, średnica 320 mm, 4-tłoczkowe promieniowe zaciski hamulcowe |
Tylny hamulec | Jednotarczowe, średnica 276 mm, dwutłoczkowy zacisk pływający |
Zostaw odpowiedź