Sportowo-turystyczny BMW R 1200 RS, ze swoim potężnym silnikiem i stabilnym zawieszeniem, oferuje więcej niż tylko ogromną radość z jazdy. Dzięki wygodnej, sportowej pozycji i idealnej ochronie przed wiatrem i warunkami pogodowymi motocykl dostarcza całkowicie nowych odczuć podczas szybkiej turystycznej jazdy na drogach publicznych.
Nowoczesne podejście do połączenia jazdy sportowej i turystyki widać również w wyglądzie, w postaci półowiewki z dwoma symetrycznymi reflektorami wywodzącymi się z dwóch generacji motocykla RR. Elegancko ukształtowana kierownica z sekcją wykonaną z kutego aluminium idealnie łączy funkcjonalność i ergonomię.
BMW R 1200 RS czerpie swoje osiągi z 92 kW (125 KM) dostarczanych przez chłodzony cieczą/powietrzem, dwucylindrowy, czterosuwowy silnik typu bokser z dwoma wałkami rozrządu w głowicy i wałkiem wyrównoważającym. W celu zapewnienia stabilności na każdej wiejskiej drodze na wyposażeniu standardowym znajduje się wysoce aktywne, regulowane elektronicznie zawieszenie ASC (Automatic Stability Control) uzupełnione, również jako standard, o tryby jazdy 'Deszcz' i 'Droga', co pozwala maksymalnie cieszyć się wrażeniami z jazdy.
Dostępny jest szeroki zakres wyposażenia opcjonalnego poczynając od mocowania kufrów i stelaży a kończąc na tempomacie i wygodnej opcji 'Jazdy bez kluczyka'. Nowe zestawy kufrów bocznych i praktyczny kufer centralny stanowią doskonałe wykończenie motocykla sportowo turystycznego: idealnie dopasowane do ergonomii oraz jak zawsze zintegrowane z ogólnym wyglądem motocykla umożliwiają podróżowanie z komfortem, którego normalnie nie kojarzy się z tą klasą motocykla.
Silnik | Dwucylindrowy, czterosuwowy silnik typu bokser, dwa wałki rozrządu w głowicy, jeden wałek wyrównoważający |
Pojemność | 1170 cm3 |
Prędkość max | Powyżej 200 km/h |
Moc | 92 kW (125 KM) przy 7,750 obr/min. |
Maks. moment | 125 Nm przy 6,500 obr/min. |
Chłodzenie | Ciecz, powietrze |
Rama | Dwuczęściowa konstrukcja ramy, złożona z ramy głównej i przykręconej do niej ramy tylnej, silnik nośny |
Zbiornik paliwa | 18 l |
Przednie zawieszenie | Widelec upside-down, średnica 45 mm |
Tylne zawieszenie | Jednoramienny wahacz z odlewu aluminiowego BMW Motorrad Paralever, kolumna resorująca WAD, płynna hydrauliczna regulacja napięcia wstępnego sprężyny pokrętłem, regulacja tłumienia pokrętłem |
Przednia opona | 120/70 ZR 17 |
Tylna opona | 180/55 ZR 17 |
Przedni hamulec | Dwutarczowe, tarcze pływające, średnica 320 mm, 4-tłoczkowe promieniowe zaciski hamulcowe |
Tylny hamulec | Jednotarczowe, średnica 276 mm, dwutłoczkowy zacisk pływający |
Zostaw odpowiedź