BMW BMW R 1200 RS 2015 - Motogen.pl
TO JEST NASZE ARCHIWUM KATEGORII 'Baza motocykli'
Dynamiczna jazda połączona z możliwościami turystycznymi na najwyższym poziomie: oto właśnie BMW R 1200 RS.

Sportowo-turystyczny BMW R 1200 RS, ze swoim potężnym silnikiem i stabilnym zawieszeniem, oferuje więcej niż tylko ogromną radość z jazdy. Dzięki wygodnej, sportowej pozycji i idealnej ochronie przed wiatrem i warunkami pogodowymi motocykl dostarcza całkowicie nowych odczuć podczas szybkiej turystycznej jazdy na drogach publicznych.

 

Nowoczesne podejście do połączenia jazdy sportowej i turystyki widać również w wyglądzie, w postaci półowiewki z dwoma symetrycznymi reflektorami wywodzącymi się z dwóch generacji motocykla RR. Elegancko ukształtowana kierownica z sekcją wykonaną z kutego aluminium idealnie łączy funkcjonalność i ergonomię.

 

BMW R 1200 RS czerpie swoje osiągi z 92 kW (125 KM) dostarczanych przez chłodzony cieczą/powietrzem, dwucylindrowy, czterosuwowy silnik typu bokser z dwoma wałkami rozrządu w głowicy i wałkiem wyrównoważającym. W celu zapewnienia stabilności na każdej wiejskiej drodze na wyposażeniu standardowym znajduje się wysoce aktywne, regulowane elektronicznie zawieszenie ASC (Automatic Stability Control) uzupełnione, również jako standard, o tryby jazdy 'Deszcz' i 'Droga', co pozwala maksymalnie cieszyć się wrażeniami z jazdy.

 

Dostępny jest szeroki zakres wyposażenia opcjonalnego poczynając od mocowania kufrów i stelaży a kończąc na tempomacie i wygodnej opcji 'Jazdy bez kluczyka'. Nowe zestawy kufrów bocznych i praktyczny kufer centralny stanowią doskonałe wykończenie motocykla sportowo turystycznego: idealnie dopasowane do ergonomii oraz jak zawsze zintegrowane z ogólnym wyglądem motocykla umożliwiają podróżowanie z komfortem, którego normalnie nie kojarzy się z tą klasą motocykla.


SilnikDwucylindrowy, czterosuwowy silnik typu bokser, dwa wałki rozrządu w głowicy, jeden wałek wyrównoważający
Pojemność1170 cm3
Prędkość maxPowyżej 200 km/h
Moc92 kW (125 KM) przy 7,750 obr/min.
Maks. moment125 Nm przy 6,500 obr/min.
ChłodzenieCiecz, powietrze
RamaDwuczęściowa konstrukcja ramy, złożona z ramy głównej i przykręconej do niej ramy tylnej, silnik nośny
Zbiornik paliwa18 l
Przednie zawieszenieWidelec upside-down, średnica 45 mm
Tylne zawieszenieJednoramienny wahacz z odlewu aluminiowego BMW Motorrad Paralever, kolumna resorująca WAD, płynna hydrauliczna regulacja napięcia wstępnego sprężyny pokrętłem, regulacja tłumienia pokrętłem
Przednia opona120/70 ZR 17
Tylna opona180/55 ZR 17
Przedni hamulecDwutarczowe, tarcze pływające, średnica 320 mm, 4-tłoczkowe promieniowe zaciski hamulcowe
Tylny hamulecJednotarczowe, średnica 276 mm, dwutłoczkowy zacisk pływający

Zostaw odpowiedź

Twój e-mail nie zostanie opublikowany