Nowy silnik, ulepszone zawieszenie i jeszcze niższa waga, czyli Beta RR 4T Enduro na 2010 rok.
Beat przedstawia swoje nowe offroadowe dziecko. Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, motocykl ma zupełnie nową jednostkę napędową. RR 4T otrzymał specjalnie dla niego zaprojektowany przez Betę, czterosuwowy silnik DOHC zasilany gaźnikiem Keihin. Enduro dostępne będzie w trzech wersjach pojemnościowych: 400 ccm, 450 ccm oraz 520 ccm. Motocykle dostały sześciobiegową skrzynię.
Jednoślady otrzymały również przeprojektowaną sztywniejszą i lżejszą ramę oraz nowe odlewane, aluminiowe wahacze. Oprócz tego inżynierowie dołożyli do kompletu inne i, jak twierdzą, ulepszone amortyzatory.
Model na 2010 rok jest bardziej kompaktowy. Nowy kształt i profil siedzenia zapewniają większą swobodę ruchów i komfort kierowcy. Całości dopełnia agresywna stylistyka i biało-czerwone malowanie.