Silnik napędzający Ducati 748 był prawie identyczny jak ten w modelu 916 L-Twin generował 95 KM. Motocykl ten charakteryzowały nieco inne właściwości jezdne niż modeli 916 czy 999. Silnik 748-ki pracował na dużo większych obrotach, dzięki niemu motocykl był też bardziej zrywny.
748 znalazła sobie wielu zwolenników, którzy polubili ten motocykl za jego lekkość, i bezkompromisową reakcje na gaz. Po zakończeniu produkcji Ducati zastąpiło model 748 kolejnym numerem, czyli motocyklem Ducati 749.
Silnik | widlasty, 2-cylindrowy, 4-suwowy |
Pojemność | 748 ccm |
Prędkość max | |
Moc | 97.00 KM (70.8 kW)) przy 11000 RPM |
Maks. moment | 73.00 Nm (7.4 kgf-m or 53.8 ft.lbs) przy 9000 RPM |
Chłodzenie | ciecz |
Rama | |
Zbiornik paliwa | |
Przednie zawieszenie | |
Tylne zawieszenie | |
Przednia opona | 120/60-ZR17 |
Tylna opona | 180/55-ZR17 |
Przedni hamulec | dwutarczowy |
Tylny hamulec | Jednotarczowy |
Zostaw odpowiedź