Silnik Yahamy YFM700R to jednocylndrowa jednostka z rozrządem SOHC. Z 686 cm3 inżynierom udało się 'wyciągnąć' około 47 KM i 51 Nm osiąganych przy 5500 obr./min. Na podwozie składają się takie elementy jak: dwa niezależne wahacze, sprężyna z regulacją napięcia wstępnego z przodu; z tyłu aluminiowy wahacz wleczony, sprężyna z regulacja napięcia wstępnego i hamulce. Z przodu dwie wentylowane tarcze oraz zaciski z podwójnymi tłoczkami, tył to wentylowana tarcza z hamulcem hydraulicznym. Calość w dwóch wersjach kolorystycznych: białoczerwonej i typowej dla Yamahy niebieskiej. Dostępna jest też odmiana Special Edition.
Silnik | Jednocylindrowy, 4-suwowy, SOHC, 4-zaworowy |
Pojemność | 686 cm3 |
Prędkość max | |
Moc | |
Maks. moment | |
Chłodzenie | Ciecz |
Rama | |
Zbiornik paliwa | 11,0 litrów |
Przednie zawieszenie | Niezależne, podwójne dwuramienne, twin tube gas shock, with 5-way spring preload adjustment, Skok 230 mm |
Tylne zawieszenie | Wahacz odlany z aluminium, piggyback gas pressure shock, Gwintowany amortyzator z regulacją, Skok 256 mm |
Przednia opona | AT21x7-10 |
Tylna opona | AT20x10-9 |
Przedni hamulec | Ventilated disc with hydraulic twin piston callipers on each wheel |
Tylny hamulec | Ventilated disc with hydraulic twin piston callipers |
Zostaw odpowiedź