Pomijając wygląd, który niektórym bardzo się podoba inni twierdzą, ze żaden facet nie powinien wsiadać na ten motocykl, Gladius jest sprzętem dla każdego. Maszyna nie porywa wielkimi pokładami mocy. Mimo tego w trakcie jazdy można poczuć, że w ramie umieszczono silnik w układzie V. Maszyna jest wyjątkowo zwinna i wygodna, co zdecydowanie ułatwi poruszanie się w korkach. Do tego dochodzi niezbyt wygórowane zapotrzebowanie na paliwo.
Przy mocniejszym odkręceniu manetki Gladius pokaże, że w jego genach zostało coś z niepokornej SV-ki. Suzuki poleca ten motocykl poczatkującym i zdecydowanie słusznie. Gladius wprowadzi niedoświadczonych kierowców w świat jednośladów nie robiąc im przy tym krzywdy, no chyba, ze ktoś się mocno postara.
Silnik | 4-suwowy, 2-cylindrowy, widlasty V 90°, DOHC |
Pojemność | 645 ccm |
Prędkość max | 200 km/h |
Moc | 72 KM przy 8400 obr/min |
Maks. moment | 64 Nm przy 6400 obr/min |
Chłodzenie | chłodzony cieczą |
Rama | |
Zbiornik paliwa | 14,5 L |
Przednie zawieszenie | 41 mm widelec teleskopowy, sprężyny spiralne, tłumienie olejowe, regulacja napięcia wstępnego sprężyny. Skok 125 mm. |
Tylne zawieszenie | Wahacz wleczony, sprężyna spiralna, tłumienie olejowe, regulacja napięcia wstępnego sprężyny i tłumienia siły odbicia. Skok 130 mm |
Przednia opona | 120/70 ZR17 M/C 58W |
Tylna opona | 160/60 ZR17 M/C 69W |
Przedni hamulec | podwójny tarczowy |
Tylny hamulec | tarczowy |
Zostaw odpowiedź