Kawasaki ZZR1400 - Motogen.pl
TO JEST NASZE ARCHIWUM KATEGORII 'Baza motocykli'
Maniaków mocy na pewno ucieszy fakt, że Kawasaki dostało poważny zastrzyk koni.

Jednostka napędowa zielonego jednośladu produkuje teraz 200 KM przy 10 000 obr./min lub 210 KM z doładowaniem dynamicznym Ram Air również przy 10 000 obr./min. Maksymalny moment obrotowy wynosi 162,5 Nm przy 7500 obr/min.

 

Jednostka napędowa została zamontowana w nowej ramie. Także zawieszenie musiało zostać zmienione, aby sprostać wymaganiom i mocy płynącej z nowego silnika. Oczywiście zarówno przedni widelec, jak i tylny amortyzator są w pełni regulowane. Jak twierdzi producent, ZZR1400 zapewni teraz jeszcze więcej sportowych wrażeń.

 

Motocykl otrzymał także system KTRC (Kawasaki Traction Control) z trzema trybami pracy, by dopasować go do warunków i upodobań kierowcy.

 

Kawasaki pomyślało o szczegółach ułatwiających życie kierowcy. Oprócz wygodnej pozycji, sprzyjającej pokonywaniu wielu kilometrów przy większych prędkościach, kierowca będzie miał do dyspozycji przycisk po lewej stronie kierownicy pozwalający na łatwe nawigowanie po panelu LCD i funkcjach tam umieszczonych, bez odrywania ręki od manetki.


Silnik4-cylindrowy, rzędowy, 4-suwowy, 16-zaworowy, DOHC
Pojemność1441 ccm
Prędkość max
Moc200 KM przy 10 000 obr./min. (210 KM z RamAir)
Maks. moment162,5 Nm przy 7500 obr./min.
Chłodzeniecieczą
Ramaaluminiowa typu monocoque
Zbiornik paliwa22 litry
Przednie zawieszenieodwrócony widelec teleskopowy, średnica rur 43 mm, 18-stopniowa regulacja odbicia i dobicia oraz pełna regulacja napięcia wstępnego, skok 117 mm
Tylne zawieszeniewachacz wleczony Bottom-Link Uni Trak, pojedynczy amortyzator, bezstopniowa regulacja tłumienia odbicia i dobicia, pełna regulacja napięcia wstepnego
Przednia opona120/70ZR17M/C (58W)
Tylna opona190/50ZR17M/C (73W)
Przedni hamulecpodwojne tarczowe 310 mm, pływające, 4-tłoczkowy zacisk radialny
Tylny hamulecpojedyncza tarcza 250mm, zacisk 2-tłoczkowy

Zostaw odpowiedź

Twój e-mail nie zostanie opublikowany