Silnik marki Motus to Baby Block MV4 o pojemności 1650cm3. W zwykłej wersji generuje moc 165 koni mechanicznych, a wersja MV4R dysponuje mocą 180 koni. Jak sama nazwa wskazuje – model MSTR jest napędzany mocniejszą wersją Baby Block.
Brian Case poszedł jednak o krok dalej – rozebrał Motusa MSTR i przerobił go na cafe racera. Oprócz tego zainstalował kompresor marki Procharger. Przy okazji Brian bardzo chwali fabryczny komputer Motus, ponieważ jego oprogramowanie jest przygotowane nie tylko do przerabiania map, ale nawet zakłada założenie kompresora.
Oprócz kompresora motocykl wyposażono w nowy wydech o układzie 4-2-1, który zakończono tłumikiem z serii Akrapovic GP Series. Z takim zestawem Motus MSTR „Lone Star 2” powinien brzmieć jak nadchodząca apokalipsa.
Brian Case nie podaje dokładnej mocy motocykla, ale spodziewa się, że oscyluje ona w okolicach 230 koni mechanicznych…