Modyfikowane Ducati otrzymało całkowicie nowy kształt w stylu cafe racer, nowe elementy nadwozia pokryte siedmiowarstwowym lakierem o niesamowitej głębi koloru. Taki lakier jest zarezerwowany dla pojazdów z najwyższej półki, typu Rolls Royce, ze względu na wysoką cenę i trudność nakładania. Całość podkreślają złoto-czarne szparunki. 

Zakres modyfikacji:
– przebudowana rama,
– ręcznie zrobiony ze stali ogon z nową kanapą, 
– przebudowany zbiornik,
– całkowicie nowa przednia lampa, w którą został wbudowany oryginalny zegar,
– nowe uchwyty do lampy oraz podnóżki i dźwignie,
– układ hamulcowy zyskał z przodu nową tarczę większej średnicy, 
– przednie koło o mniejszej średnicy, 
– tylna pompa hamulca została zbudowana praktyczne od nowa tak, aby nie zaburzała “czystości” motocykla, 
– tylny wahacz został przebudowany, aby opuścić motocykl i zarazem go utwardzić, przez zmianę mocowania tylnego amortyzatora,
– przednie zawieszenie skrócone, przebudowane w środku tak, by zapewnić sztywniejszą pracę; przebudowa polegała na zmianie średnic otworów w tłoczyskach amortyzatorów (zawieszenie modelu Scrambler jest bardzo miękkie).

Dużo pracy i czasu poświęciłem na układ wydechowy. Święta Bożego Narodzenia i Nowy Rok spędziłem na spawaniu i wyginaniu rury. Chciałem z 400-setki wydobyć godny dźwięk. – mówi Sylwester Mateusiak z Eastern SpiritWydech nie jest tylko ozdobą, która podkreśla charakter cafe racera. Został on zbudowany tak, by z dolnego tłumika wygenerować dźwięk basowy, a jednocześnie żeby dolny tłumik nie nagrzewał się. Górny wydech odpowiada za sopran i na nim już możemy smażyć jajecznicę. Należy również podkreślić, że nowy wydech wpłynął pozytywnie też i na osiągi. 

To jednak nie koniec zakresu bogatych modyfikacji. Na uwagę zasługują też opony. Ogumienie typu slick podkreśla rasowy kształt cafe racera. 

Wybierając takie opony chciałem nawiązać do sportowej historii toru Misano, w którym odbyło się rozstrzygnięcie konkursu Ducati Custom Rumble. – dodaje Mateusiak – Motocykl powstał z ogromną dbałością o detale. Jest to motocykl kolekcjonerski, jedyny taki egzemplarz ze światowym tytułem zbudowany przez znaną markę. 

Jeśli jesteś zainteresowany, skontaktuj się bezpośrednio z Sylwestrem:  +48 534 807 200, e-mail: easternspiritgarage@gmail.com

O tym motocyklu już kilkukrotnie pisaliśmy:

-tutaj,

-tutaj,

oraz tutaj.

Więcej o motocyklach Ducati

Więcej w Z Kraju
60 lat rekordu WFM Osa M50!

Podążając za informacją opublikowaną przez Narodowe Muzeum Techniki chcielibyśmy przypomnieć wydarzenie sprzed 60 lat, które potwierdziło doskonałą konstrukcję skutera WFM...

Zamknij