Każdy produkt potrzebuje zmian. Po sezonie sprzedaży postanowiliśmy zmodyfikować model Pro 50 poprawiając jego komfort, bezpieczeństwo i jakość, czyli te cechy, które zawsze są priorytetami przy konstrukcji pojazdów marki Zipp.

 

W trakcie projektowania Pro 50 w 2010 r. głównym założeniem było zaprojektowanie odpowiedniego układu napędowego dla tak dużej konstrukcji. W tym celu wszystkie układy zostały wzięte pod lupę (skrzynia biegów, zębatki, średnica-szerokość kół itd.), zmniejszono masę pojazdu wyjściowego oraz dopasowano odpowiedni układ zasilania. Dzięki temu udało się wypracować doskonałe parametry, które pozwoliły Pro 50 uzyskać lepsze osiągi.

 

Po pełnym sezonie na rynku, w celu udoskonalenia konstrukcji Zipp Pro 50 przeszedł następujące zmiany:

  • zwiększona została długość tylnego przewodu hamulcowego,
  • wzmocniona została rama, w tym uchwyty mocujące w miejscach największych obciążeń, co wpłynęło korzystnie na zwiększenie sztywności i wytrzymałości ramy,
  • ładowanie akumulatora – oświetlenie podłączone jest obecnie do prądnicy, dodatkowo moc żarówek reflektora to teraz 18W.

Więcej o motocyklach Zipp

Więcej w Nowości rynkowe
Triumph Street Triple 2013 – szpiegowskie zdjęcia

Wygląda na to, że jeżeli chodzi o silnik, ramę, zadupek czy przednie światła nic się nie zmieni. Styliści postanowili jednak...

Zamknij