Yamaha Tracer 700 powstała, jako „obudowana” wersja sportowego, codziennego nakeda MT-07. Na jego potrzeby wydłużono wahacz, nieznacznie zmieniono ergonomię, dołożono dużą osłonę aerodynamiczną oraz skorygowano nastawy zawieszenia. Co pozostało? Dynamiczny, dwucylindrowy silnik „crossplane” z przestawionymi wykorbieniami, dzięki czemu osiągnięto charakterystykę V2.

Codzienny, weekendowy, urlopowy – wielozadaniowy UJM na miarę XXI w…

Dźwięk, osiągi oraz praca układu napędowego są jednym z najmocniejszych punktów prezentowanego motocykla, jednak niemniej ważna jest jego zwrotność oraz duża dzielność zarówno miejska, jak i turystyczna.

Pamiętacie określenie UJM (uniwersalny, japoński motocykl) odnoszące się do motocykli z lat 70? Konstrukcja Yamahy sprawia, że Tracer 700 jest aktualną definicją tego terminu, o czym przekonaliśmy się sami także sami. Wieczorem pod restaurację, rano do pracy a w weekend na urlop – w zależności od potrzeb, Yamaha zawiezie wszędzie kierowcę, pasażera, a dzięki bogatej ofercie akcesoriów także bagaż.

Tracer 700 to wymarzona Yamaha na kręte, górskie trasy…

Yamaha Tracer 700 to pojazd o fantastycznym, przyjemnie i wygodnie zestrojonym zawieszeniu, sprawdzającym się na co dzień, a także podczas ostrej górskiej jazdy. Układ hamulcowy z ABS dotrzymuje kroku pozostałym komponentom, dzięki czemu otrzymujemy skuteczny, przyjemny i przyjazny motocykl wielozadaniowy. Tak właśnie wspominamy Tracera 700 z własnych testów. Dlaczego o tym piszemy? I co z wspomnianymi umiejętnościami negocjacyjnymi?

Otóż Yamaha ogłosiła nowe, indywidualne, mocno „negocjowalne” ceny na Tracera 700 sprzed rocznika 2019, ale tajemnicę dotyczącą ceny musicie odkryć sami. Zadzwońcie albo odwiedźcie najbliższego dealera marki Yamaha – mamy doniesienia, że promocje są naprawdę grube i nikt nie wyjdzie zawiedziony!

Więcej o motocyklach Yamaha